Tuesday, June 20, 2006

MencintaiMU

Penna:Lynna
Released: 20606
Mood: Hurt
Currently listening: Mencintai Mu = Kris Dayanti


Category:Pouring...

Salahkah aku kerana mencintaimu? Salahkah aku bertanya? Jika benar, maafkan aku...

Like a cloud fading away, following the wheezing sound of wind
Like the dusk emerging to the darkness of the night
The hurt i have enclosed when we made our way last time
The pain that i took upon when i look for you
The joy that i embrace when i share your laughter
The love that i feel when you tap you lips on to mine
The warmth that i felt when you come closer and hold me

Jika aku yang bersalah menyebabkan jiwa dan fikiran mu buntu maafkan aku. Aku hanya akan hadir sebagai bayang yang menemankan jika ada mentari atau jika ada cahaya yang menerangi. Namun dalam kegelapan tetaplah aku akan sendiri disini.

Maafkan aku kerana mencintaimu. Kau biarkan aku, tapi kau jerat hatiku kehatimu dan aku tak bisa melakukan apa-apa selain dari mengingati, merindui, menginginimu....


Mencintaimu: KRiss Dayanti
Mencintaimu...
Seumur hidupku
Selamanya...
Setia menanti
Walau di hati saja...
Seluruh hidupku
Selamanya...
Kau tetap milikku

Reff:
Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya...
Teramat berarti di hatiku
Selamanya...

Mencintaimu...
Seumur hidupku
Selamanya...
Kau tetap milikku
12.25pm


No comments: